tirsdag den 8. september 2015

Lidt for kraftig duft af lavendler!

Fik en lidt øv start på min mandag morgen......For at falde til ro søndag aften havde jeg hældt lidt lavendel olie på min hovedpude - åbenbart lidt rigeligt skulle det vise sig mandag morgen, for nu har jeg ikke verdens bedst lugtesans; men det har min kæreste, så han var ikke helt tilfreds, for nu at sige det pænt, da jeg vågnede mandag morgen. 

 "Kæft, det stinker af lavendel i hele lejligheden" proklamerede han og så måtte jeg jo pænt undskylde. Nå, men så var mandag morgen jo lige som begyndt - jeg fik kæmpet mig gennem de sædvanlige morgenritualer og kører med elevatoren ned i kælderen for at hente min cykel. 

Er lige kommet op af kælderen og ca 100 meter, da jeg kommer i tanke om, at jeg ikke har fået ur, halskæde, øreringe m.v. på. Tilbage igen, trappen op til 2. sal, ifører mig juvelerne og ned på cyklen igen - for så at konstatere at jeg har mit medarbejderkort.

Kortet, der sikrer mig indgang i vores firmabygning, ligger oppe i min anden taske i lejligheden. Endnu en tur op ad trapperne til 2. sal for at hente medarbejderkortet og så endelig kan jeg sætte mig på cyklen.

En mandag dømt til at blive træls med den start, hvis ikke det var fordi min kære coach har lært mig nogen tricks med at trække vejret dybt, være i nuet og lige få lidt ro på. Det der med at mærke vinden i ansigtet, når jeg cykler på arbejde, sænke skulderne o.s.v.

Så selv med den start på min mandag morgen endte dagen faktisk med at blive rigtig go'.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar