onsdag den 30. september 2015

Køkkentjansen

Jeg har en fantastisk kæreste, der elsker at lave mad, så det er sjældent jeg er i køkkenet - en gang i mellem hjælper jeg med at snitte lidt grøntsager - men det er som regel det.

Lige i øjeblikket har min kæreste ret lange arbejdsdage, så'en omkring 12 timer, så nu er jeg i gang med at genopfriske mine køkkentalenter.

I går stod den på spaghetti bolognaise - en af vores ynglingsretter - og som du kan se af billederne forsøger vi os at gøre den sund med masser af grøntsager: gulerødder, løg og champignon. Og hvad man ikke kan se af billederne, hjemmedyrkede krydderier fra terrassen. 


Vi er dog ikke kommet dertil endnu at vi har udskiftet spaghettien med squash strimler, men måske det kommer en dag :-) 

Men der var ros fra den normale chef kok!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar